Haemme pitkäaikaista assistenttia riveihimme

MEILLE TÖIHIN

 

  • Hakuaika 10.-27.9.2021
  • Työsuhteen tyyppi: Vakituinen
  • Aloitus tehtävässä on heti sopivan henkilön löydyttyä

Etsimme hyvähenkiseen ja välittömään asiantuntijajoukkoomme assistenttitehtävistä kiinnostunutta oma-aloitteista, nopeasti ja itsenäisesti oppivaa henkilöä, joka viihtyy assistenttipoolin tiimipelaajana vuosia.

Assistentti työskentelee assistenttipoolissa kolmen muun kollegansa kanssa. Poolissa assistentit hoitavat sekä yhteisiä tehtäviä että kullekin erikseen vastuutettuja tehtäviä. Yksi nykyisistä assistenteista avustaa pääasiassa toimitusjohtajaa.

Assistenttipoolin tehtäviin kuuluvat mm. kokousjärjestelyt, matkavaraukset, tilaisuuksien järjestelyt, taloushallinnon avustavat tehtävät, CRM-järjestelmän päivittäminen ja järjestelmän kehittäminen yhdessä tietohallinnon kanssa, FA:n lausuntoliikenteen koordinointi sekä useat toimiston juoksevat asiat ja yhteydenpito yhteistyökumppaneihin.

Odotamme sinulta

Pystyt itsenäiseen työhön, mutta toimit luontevasti myös koko työyhteisössä ja pienessä tiimissämme. Haluat työskennellä monipuolisissa ja vaativissa tehtävissä – rutiinejakaan kaihtamatta. Työssäsi auttaa taito pitää moninaiset langat käsissä kiireenkin keskellä.

Toivomme sinulta:

  • Vähintään muutaman vuoden kokemusta samantyyppisistä tehtävistä.
  • Soveltuvaa koulutusta, esim. tradenomi tai merkonomi.
  • Positiivista palveluasennetta ja oma-aloitteisuutta, ripeää asioihin tarttumista.
  • Huolellisuutta, joustavuutta ja yhteistyötaitoja.
  • Halua kehittää oma-aloitteisesti toimintaa.
  • Kokemusta erilaisten tilaisuuksien järjestelyistä sekä matka- ja kokousjärjestelyistä.
  • Sujuva suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito on välttämätön. Englannin kielen taitoa tarvitaan melko harvoin mutta se on kuitenkin tärkeä hallita. Ruotsin kielen taito ei ole välttämätön mutta eduksi.
  • Aktiivisuutta opetella uusia järjestelmiä ja tekniikkaa.
  • Kokemusta esim. seuraavista järjestelmistä:
    • MS Office työkalut (Word, PowerPoint, Excel, Teams, Yammer)
    • M2-järjestelmä matka- ja kululaskuille
    • Lyyti- ja Webropol -järjestelmät
    • MS Dynamics CRM-järjestelmä
    • Talenom Online taloushallinnan järjestelmä ostolaskuille (ja myyntilaskuille)

Tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle erinomaisen näköalapaikan finanssialan ja yhteiskunnan eri sektoreille, mielenkiintoiset ja haastavat tehtävät, joissa pääset kehittämään itseäsi sekä kilpailukykyiset henkilöstö- ja työsuhde-edut. Henkilöstön työilmapiirimittauksissa saamme poikkeuksetta huipputulokset, joten seuraasi saat varmasti huippumukavat työtoverit. Moderni ja viihtyisät puitteet tarjoava toimistomme sijaitsee Helsingin Ruoholahdessa hyvien kulkuyhteyksien äärellä.

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian mutta viimeistään 27.9.2021 hakusivuston ilmoituksen kautta.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä talous- ja hallintopäällikkö Jaakko Auersalolta sähköpostitse jaakko.auersalo@finanssiala.fi tai puhelimitse 14.9. klo 16:00-17:00,16.9. klo 8:00-9:00 ja 20.9. klo 15:30-16:30, puh. 020 793 4215.

Lisätietoja voit myös kysyä Eezy Personnelin seniorikonsultti Miikka Uurtolta (miikka.uurto@eezy.fi, puh. 050 527 1868).

Toimithan nopeasti, sillä haastattelut aloitetaan mahdollisimman pian ja aloitus tehtävässä on heti sopivan henkilön löydyttyä!

Jäikö kysyttävää?

|

Ota yhteyttä aiheen asiantuntijaan